imaddeshuvud.blogg.se

Här skriver jag om min dröm och långa väg till att bli barnsjuksköterska

This is how to do it

Kategori: Allmänt

Det kändes otroligt bra att lämna in min laborationsrapport en dag innan och inte sitta och slita samma dag den ska in. Hade tid och motivation igår så jag gjorde laborationen och bestämde mig för att skiva rapporten idag och i morgon. Men jag fick ett ryck och skrev nästan klart den igår. Idag var det diskussionen kvar. Och självklart lite finlir.

Motivationen med plugget börjar komma tillbaka. Det har gått bra på proven och nu nästan rann orden ur mig till laborationsrapporten. Måtte jag få ett bra betyg på den, annars försvinner nog motivationen igen. Många gånger känner jag mycket hellre för att umgås med min son och sambo, eller kanske gå ut i det fina vädret. Men allt slit kommer att löna sig i slutändan när jag har nått mitt mål. Första delmålet är snart klart. I´m gonna rock this shit!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: